سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
ماشین آلات غذایی
 
 
تیز فهمی و پرخوری گرد هم نیایند . [امام علی علیه السلام] 
»» فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » po ( سه شنبه 98/7/30 :: ساعت 1:50 عصر )

»» ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » po ( چهارشنبه 98/7/24 :: ساعت 11:50 صبح )

»» نشانه های طلایی برای رمزگشایی زبان بدن مردان قسمت اول

زبان بدن مردان قسمت اول

نشانه های طلایی برای رمزگشایی زبان بدن مردان قسمت اول

زبان بدن مردان قسمت اول

این مطلب در مورد زبان بدن مردان قسمت اول میباشد:

در این مقاله  زبان بدن مردان قسمت اول در خیلی از وقتها حرکات ورفتار های مردان نشانه های زبان بدن مردان ، است.

امروزه تمامی مردان و زنان جهان دنبال اکسیر ی برای جذب همسر و یا عشق ابدی زندگیشان بسیار سیر می کنند و متاسفانه در سایتها به

مطالب خوب و بومی ایرانی برخورد نمی کنند جز مطالبی بدیهی و ساده و پیش پا افتاده و بی اثر و اشتباه ما سعی داریم دراین سلسله

مقالات کوتاه و کاربردی به این موارد بپردازیم آرزو می کنم در این امر مقدس به توفیق لازم دست پیدا نماییم لطفا مارا از نظرات خوب خودتان

مطلع فرمائید.


لطفا فیلم  دکتر مازیار میر مدرس ومولف تخصصی زبان بدن در آپارات https://www.aparat.com/v/3tdrG مشاهده فرمایید.


 

تقریبا همیشه، بی‌نهایت آسان است که بفهمید یک مرد شما را دوست دارد. اگر او یک دوست یا کسی است که با او صحبت می‌کنید، فقط

کافی است هنگامی که اطراف شما است رفتارش را زیر نظر بگیرید یکی دیگر از نشانه زبان بدن مردان قسمت اول است.

عشق

 


لطفا فیلم کلاس آموزش زبان بدن بازیگران وهنرمندان https://www.aparat.com/v/bGKMk در آپارات مشاهده فرمایید.


 

از طرف دیگر، اگر  به یک مرد خجالتی دل باخته‌اید و می‌خواهید بدانید آیا به شما علاقه دارد یا نه، فقط باید به او فرصت مناسب را بدهید تا حرف دلش را بزند.

اما اگر مردی که فکرتان را مشغول کرده‌است، کسی است که هنوز به خوبی نمی‌شناسید چه می‌کنید؟

اگر احساس کنید یک مرد جذاب شما را دوست دارد، اما هنوز مطمئن نیستید واقعا شما را دوست دارد، چه می‌کنید؟

تنها کاری که باید بکنید این است که از نشانه های مشترک برای رمزگشایی زبان بدن مردان استفاده کنید.

رمزگشایی زبان بدن مردان  کار پیچیده ای نیست. اگر در رابطه ای هستید و این شک قوی که “آیا او من را دوست دارد؟” تمام مدت شما را آزار می‌دهد، از این نشانه های زبان بدن استفاده کنید تا راز زبان بدن مردان را کشف کنید.

وقتی یک مرد با شما ارتباط برقرار می‌کند خواندن ذهن‌اش آسان  و زبان بدن مردان در این لحظه آشکاراست.

اما وقتی آن مرد خجالتی است یا مردی است که هنوز به شما معرفی نشده‌است، کار کمی سخت می‌شود.

اگر یک مرد به شما علاقه نشان می‌دهد اما واقعا دوست‌تان نیست، فقط می‌توانید به حس‌تان اتکا کنید تا قصد او را قضاوت کنید و پی‌ببرید آیا

واقعا شما را دوست دارد یا نه.

اما اگر یاد بگیرید وقتی او اطراف‌تان است حواس‌تان را جمع کنید، فقط کافی است زبان بدن او را زیر نظر بگیرید تا پی‌ببرید او چیزی بیش‌تر از یک

دوستی ساده در ذهن دارد یا نه.

 

زبان بدن مردان

زبان بدن مردان

رمزگشایی ذهن یک مرد با زیر نظر گرفتن زبان بدن مردان:

خواندن زبان بدن مردان می‌توانید آشکار کنید آیا او واقعا شما را دوست دارد، یا فقط حوصله‌اش سر رفته‌است و به دنبال سرگرمی برای گذراندن

وقت است. این بار که اتفاقی به او برخوردید، نزدیک او بنشینید یا پشت سرش راه بروید، به رفتار او بادقت توجه کنید. به احتمال خیلی زیاد جواب

سوال‌تان را به سرعت پیدا می‌کنید.

اگر سوال بزرگ “آیا او من را دوست دارد” تمام روز در ذهن‌تان زنگ می‌زند، و این گمان هر روز کمی بیش‌تر شما را درگیر می‌کند،   نشانه‌ های

زبان بدن مردان  برای خواندن ذهن او استفاده کنید.

نشانه های طلایی که برای رمزگشایی زبان بدن مردان  قسمت اول استفاده می شود:

 فورا تغییر می‌کند.

اگر مردی شما را دوست داشته‌باشد یا علاقمند باشد شما را تحت تاثیر قرار دهد، به محض این‌که ببینید شما در آن نزدیکی هستید

فورا رفتارش تغییر می‌کند. اگر می‌خندد، ناگهان متین و موقر می‌شود. یا اگر آرام نشسته است، ممکن است هیجان‌زده شود یا سعی

کند در میان دوستان‌اش در مرکز توجه باشد.

همان احساسی را دارد که شما دارید.

وقتی یک مرد شما را دوست دارد، همیشه از دور شما را نگاه خواهدکرد، به‌ویژه وقتی با دوستان خودتان هستید و به افراد دیگری که

اطراف‌تان هستند توجهی ندارید. اگر به یک جوک می‌خندید، به سرعت بچرخید و فورا با او چشم در چشم شوید. ممکن است او را، در

حالی‌که یک لبخند بزرگ صورت‌اش را پوشانده‌است، محو تماشای خودتان بیابید. چون احتمالا دارد در ذهن‌اش با شما می‌خندد.

 ارتباط چشمی آخر

اگر از خودتان می‌پرسید آیا او شما را دوست دارد یا نه، دنبال این نشانه بشد. آیا قبل از این‌که از اتاق خارج شود، هر قدر هم مشغله

داشته‌باشد یا با هر فردی که باشد، با شما ارتباط چشمی برقرار می‌کند؟ به احتمال خیلی زیاد، می‌خواهد برای آخرین بار به شما نگاه

کند، حتی اگر فقط برای یک ثانیه‌ی بیش‌تر باشد

با شما رو در رو می‌شود:

در یک رویداد یا دورهمی شما هر کجا نشسته‌باشید، همیشه او را درمی‌یابید که به نحوی جایی قرار گرفته‌است تا این شانس را داشته‌باشد

که بدون گردن کشیدن، مستقیما محو تماشای شما شود. ممکن است رو به روی شما بنشیند، یا گوشه‌ای دور از شما بنشیند، اما هر جا

بنشیند، خواهیددید همیشه منظره‌ای واضح از شما دارد.

خیلی خودنمایی می‌کند :

وقتی شما آن اطراف هستید در شوخی زیاده‌روی می‌کند یا کارهای بامزه می‌کند. و همیشه اول به شما نگاه می‌کند تا واکنش‌تان را ببیند.

مهم نیست بازی می‌کند، یا سر به سر دوست‌اش می‌گذارد، یا فقط در کافه‌تریا وقت‌گذرانی می‌کند. اگر کاری می‌کند که نگاه‌ها را به سوی

خودش جلب کند، به دنبال نشانه‌ای است تا بفهمد در لحظه‌ی درخشش‌اش به او توجه کرده‌اید یا نه.

  نشانه های طلایی  که در رمزگشایی زبان بدن مردان به شما کمک می‌کند همیشه مجبور نیستید منتظر

یک مرد بمانید تا از شما دعوت کند بیرون بروید تا بفهمید شما را دوست دارد. گاهی، فقط کافی است وقتی

اطراف‌تان است زبان بدن مردان را زیر نظر بگیرید و نشانه‌ها رامطالعه فرمایید.

مازیار میر مشاور و تحلیل گر



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » po ( چهارشنبه 98/7/17 :: ساعت 11:8 عصر )

»» کولانت تراش

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.

همچنین و جود افرودنی هایی نظیر آنتی فوم در روغن آب صابون ، باعث جلوگیری از تشکیل کف در هنگام گردش سیال در ماشین گردیده و با استفاده از مواد آنتی باکتریال به مقدار قابل توجهی ، رشد میکروب ها در داخل مخزن دستگاه قابل کنترل خواهد بود.
به طور کل در تمامی عملیات ماشین کاری از قبیل: تراشکاری ، فرزکاری ، سوراخ کاری ، برش کاری ، سنگ زنی و پروفیل سازی ، حرارت ناشی از اصطحکاک ابزار با قطعه کار موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده که با استفاده از سیالات خنک کننده و صابونی تا حد زیادی قابل جلوگیری میباشد.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ تفاوت دیگر در رنگ امولوسیون است که کولانت تراش دارای رنگی شفاف و در نتیجه قابلیت دید بهتر اپراتور حین ماشینکاری را دارا میباشد.
از دیگر ویژگی های آب تراش عمر طولانی تر آن نسبت به روغن آب صابون میباشد که در مناطق آب و هوایی مرطوب و شرایط آبهای سخت ، کاربرد بهتری نسبت به روغن های حل شونده دارد.

مزایای کولانت تراش

خاصیت روان کنندگی عالی
امولسیونی پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
ضد خوردگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت ممانعت از خوردگی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت ضد کف
امولسیونی پایدار

شرکت صنایع شیمیایی دلفین به عنوان تولید کننده ی روغن حل شونده ، روغن آب صابون تراشکاری و کولانت تراش و ... آماده ی پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان عزیز می باشد.





نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » po ( یکشنبه 98/7/14 :: ساعت 10:43 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

موارد لازم برای بررسی قبل از خرید نهال گردو
آبشار ویسادار یکی از شگفتانگیزترین جاذبه های طبیعی ایران
کتابفروشی ایرانی در پاریس
مزایای این دوره آموزشی طراحی جواهرات
طراحی کابینتها
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 29
>> مجموع بازدیدها: 74135
» درباره من «

ماشین آلات غذایی

» پیوندهای روزانه «

کاراباما
نقاشی ساختمان تهران
اسباب کشی
تعمیر تلویزیون
قالیشویی
وانت بار
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
ترمیم معدل برای کنکور 99
برنامه ریزی رایگان برای کنکور 99
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور 99
نحوه برگزاری کنکور 99
بهترین منابع کنکور 99
دانلود سوالات کنکور تجربی 98
بودجه بندی کنکور 99
[آرشیو(23)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها «
خدمت از ما[12] . متخصص ارتودنسی[4] . اپلیکیشن خدمت از ما[3] . تعمیر پکیج[3] . ارتودنسی نامرئی[2] . سرویسکار پکیج[2] . خرید نهال گردو[2] . متخصص دندانپزشکی[2] . قیمت نقاشی ساختمان[2] . طراحی جواهرات[2] . مشاور کسب و کار اینترنتی[2] . مشاوره رایگان کسب و کار[2] . مشاوره و راه اندازی کسب و کار[2] . تبدیل بیت کوین به پول نقد[2] . سرویس پکیج[2] . تعمیر آبگرمکن[2] . سرویس کولر گازی . تبدیل بیت کوین به ریال در ایران . تری دی پانل . مشکلات دهان و دندان . معرفی خدمت از ما . مواد غذایی ارگانیک . نحوه فروش بیت کوین در ایران . نرخ بیمه شخص ثالث . نرم افزار خدمت از ما . نرم‌ افزار مدیریت مطب . نصاب ایزوگام . نصاب کابینت . نصاب کابینت در تهران . نصب آنتن مرکزی . نصب ایزوگام . نصب دوربین مداربسته . نصب دیگ موتورخانه . نصب لوستر . نصب موتورخانه . نصب کابینت . نصب کولر گازی . نظافت منزل . نقاشی ساختمان . نقاشی ساختمان تهران . نهال گردو . نهالستان دکترنهال . هزینه ارتودنسی . هزینه سرویس کولر گازی . هزینه نصب کولر گازی . یمه شخص ثالث . کتابفروشی ایرانی در اروپا . کتابفروشی ایرانی در پاریس . کتابفروشی ایرانی در خارج . کتابفروشی های فارسی در فرانسه . کد بورسی رایگان . کرند.شرکت نرم افزا . کسب درآمد . کلاس آموزش ارز دی . کلاس آموزش ارز دیجیتال . کلاس آموزش بیت کوین . کلمپه کرمان . طراحی جواهرات با کامپیوتر . طراحی سایت . طراحی سایت در کرمان . طراحی فروشگاه اینترنتی در کرمان . طراحی وب سایت . عیب یابی پکیج . فروش رگال . فروشگاه آنلاین مواد غذایی کرمان . فروشگاه محصولات ارگانیک کرمان . فروشگاه مواد غذایی کرمان . فروشگاه یاسین . فروشگاه کرمان . فضای کار اشتراکی . فضای کار اشتراکی پارادایس هاب . فوتبال کرمان . قالیشویی . قاووت کرمان . قیمت ارتودنسی نامرئی . قیمت تری دی پانل . قیمت لوله بازکنی . قیمت نصب ایزوگام . قیمت نصب موتورخانه . قیمت نهال گردو . گروه بلک پینک . لوازم جانبی بیسوس . لوازم جانبی شیائومی . لوازم جانبی موبایل . لوله بازکنی . لیست پزشکان . لیست پزشکان شیراز . لیست پزشکان مشهد . مجله اینترنتی خدمت از ما . مجله اینترنتی.خدمت از ما . محصولات ارگانیک . مدرسه فوتبال در کرمان . مدرسه فوتبال کرمان . مراحل ارتودنسی نامرئی . مزایای تری دی پانل . خزید رگال . دریافت سیگنال ارز دیجیتال . دریافت کد بورسی . دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح . دستگاه نوکوپرشیا . دوره ارز دیجیتال . دوره های آموزشی ارز دیجیتال . دکترنهال . رگال آهنی . رگال خانگی . رو در رو . زیره کرمان . سئو در کرمان . سئو و بهینه سازی سایت،سئو ،بهینه سازی سایت . ساخت رگال . سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین . سبزی آماده طبخ در کرمان . سبزی تازه . سرمایه گذاری در ترکیه . سقف گلخانه . سوغات کرمان . سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال . شرکت برنامه نویسی کرمان . شرکت‌ های طراحی سایت کرمان . طراحی اپلیکیشن در کرمان . طراحی اپلیکیشن موبایل در کرمان . طراحی اپلیکیشن کرمان . خرید ارز دیجیتال . خرید اسپری . خرید بلیط هواپیما . خرید بیمه شخص ثالث . خرید رنگ مو . خرید عطر . خرید نهال . خرید نهال بادام . ارتودنسی نامرئی متحرک . از کجا بیت کوین بخرم . ازدواج در ترکیه . اسامی بهترین وبلاگ ها . اعضای بلک پینک . انگشتر جواهر مردانه . انگشتر طلا مردانه . انواع روش‌های ارتودنسی . بازار آنلاین.بازار آنلاین خدمات ایران . باشگاه شاهین . باشگاه شهرداری بم . باشگاه فوتبال شاهین . بلک پینک . بهترین مدرسه فوتبال کرمان . بهترین مرکز زبان انگلیسی . بهترین نرم‌ افزار مدیریت مطب . بهترین وبلاگ ها دانستنی . پارادیس هاب . پرستار بیمار . پرستار سالمند در منزل . پرستار کودک در منزل . پسته رفسنجان . پوشش سقف . تعمیر ماشین لباسشویی . تعمیرکار موتورخانه . ثبت ازدواج در ترکیه . ثبت نام در بورس . چگونه بیت کوین بفروشم . خدمات گرمایش . خدمات گرمایشی . اجاره ویلا شمال . اخبار ورزشی بانوان . اخبار ورزشی کرمان . ارتودنسی دندان . آبشار ویسادار . آرکا افشان . آزمون آنلاین آیلتس mock test . آموزش بیت کوین . آموزش خرید و فروش بیت کوین . آموزش زیان ایران بریتانیا .
» آرشیو مطالب «
فروردین 96
مهر 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
فروردین 98
اردیبهشت 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آذر 99
آبان 99
دی 99

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
دانلود جزوات کنکور98
بودجه بندی کنکور۹۸
مقایسه آزمون های آزمایشی
منابع کمک درسی کنکور
کنکور98
منابع کنکور ۹۸
صنایع حفاظتی و فلزی کاوه
کنکور و امتحان نهایی
متخصص ارتودنسی
لوله بازکنی تهران
وانت بار
قالیشویی
تعمیر تلویزیون
اسباب کشی
نقاشی ساختمان تهران
کاراباما

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «